Betaling af varer:

Betalingsbetingelser er 14 dage fra fakturadato med mindre andet er aftalt.

Forsendelse af varer:

Vi sender varer 2 gange dagligt med enten PostDanmark eller landsdækkende speditør. Levering til kunder med PostDanmark er fra dag-til-dag, hvor forsendelser med landsdækkende speditør kan tage imellem 3 - 4 dage.

Afhentning af varer:

Der kan KUN afhentes varer på nedenstående adresse efter nærmere aftale. Derfor; Undgå at køre forgæves efter varer - ring og aftal afhentningsdato og tid, så har vi varerne klar.

Firmainfo:
nytdrev.dk er ejet af:
Pro Commerce A/S • Sommervej 16 • 3100 Hornbæk
Telefon: 40 75 35 99 - 49 70 35 35 
www.nytdrev.dk - E-mail:
nytdrev@nytdrev.dk - procom@procommerce.com - CVR. 15180404
 

 Bankforbindelse:
NORDEA A/S
Reg.nr. 2255 - konto: 1905645886 

Betaling med kreditkort / Dankort:
Pro Commerce A/S modtager betaling med kreditkort / Dankort, hvor kunden har 14 dages fortrydelsesret til at hæve købet.
Varer skal returneres i original ubrudt emballage, såfremt fortrydelsesretten kan opretholdes.
Varer hjemtaget på bestilling og som ikke indgår i vort varesortiment tages ikke retur, hverken ved betaling med kreditkor / Dankort eller ved elektronisk overførsel til vor netbank.

Returnering af varer:
Varer tages kun retur imod forudgående skriftlig aftale og der forudsættes franko levering til vor firmaadresse. Alle returnerede varer skal leveres i ubrudt original emballage. Der beregnes 25% af fakturabeløbet til dækning af administrationsomkostninger ved returerede varer. Varer der sendes ufranko til vor firmaadresse, vil blive nægtet modtagelse.

Elektronik, el-artikler, indenbords- og påhængsmotorer og varer der ikke lagerføres på Skandinavienslager i Danmark tages IKKE retur ! Bestillingsvarer tages ikke retur.

Fragtomkostninger returneres IKKE ved returnerede varer.

Garanti- og reklamationssager
Ved reklamation- og garantisag i større omfang på indenbords- eller påhængsmotorer, skal disse returneres til vore leverandører i enten Sverige, Tyskland, Spanien eller USA - der skal forventes en reparations- og transporttid på 3 mdr. til dette formål.

Enhver garanti- eller reklamationssag som indbringes for nytdrev.dk / Pro Commerce A/S vil blive undersøgt enten på eget værksted i DK-3100 Hornbæk eller hos den respektive leverandør / producent. Såfremt en garanti- eller reklamationssag afvises, hæfter kunden for alle omkostninger i denne proces herunder tidsforbrug, test, fragtomkostninger mv. 

Ved enhver henvendelse angående garanti- eller reklamationssag, skal der vedlægges en reklamationsrapport samt kopi af fakturaen.
Begge dele skal fremsendes pr. e-mail til nytdrev@nytdrev.dk eller procom@procommerce.com

Varer til garanti- eller reklamationsbehandling skal sendes franko til:
Pro Commerce A/S / nytdrev.dk - Sommervej 16 - 3100 Hornbæk.
Der skal sammen med varen vedlægges reklamationsrapport og kopi af fakturaen.

Enhver garantiforpligtigelse fra nytdrev.dk / Pro Commerce A/S over for køber bortfalder, hvis køber har adskilt en leveret vare inden for garantiperioden uden sælgers skriftlige samtykke.

Udkørende serviceopgaver, besigtigelse af båd, motor, transom, drev, gearkasse mv.

Pro Commerce A/S / nytdrev.dk har udkørende service til inspektion af båd, motor, transom, drev eller gearkasse.
Der afregnes efter følgende takster:
Fast timepris på kr. 795,- excl. moms regnet fra firmaadresse Sommervej 16, 3100 Hornbæk og til kunden samt retur til firmaadresse Sommervej 16, 3100 Hornbæk.
Kilometertaksten afregnes kr. 3.87,- excl. moms pr. kørte kilometer. Brændstof er inkluderet i denne pris.
Udgifter til bro- eller færgebillet afregnes til dagstakster.


Samhandel imellem Pro Commerce A/S / nytdrev.dk og anden registreret virksomhed:

Som leverandør til Pro Commerce A/S / nytdrev.dk er enhver virksomhed indforstået med, at leve op til vort krav om returnering og kreditering af enhver vare inden for 12 mdr. fra faktureringsdato. Der er ingen undtagelser i denne sammenhæng. Pro Commerce A/S / nytdrev.dk afholder fragtomkostninger fra firmaadresse i DK-3100 Hornbæk til leverandøren. Kreditnota på en vare skal fremsendes til Pro Commerce A/S / nytdrev.dk senest 30 dage efter varen er modtaget hos leverandøren. Pro Commerce A/S / nytdrev.dk benytter ved enhver returforsendelse til leverandøren enten PostDanmark eller landsdækkende speditør, hvor der i begge tilfælde skal kvitteres for modtagelsen hos leverandøren.

 

Depositum ved køb af nyt drev eller ombytterdrev:
Ved køb af et drev ( originalt Mercruiser uanset type), er der et depositum, indtil det defekte er returneret på kr. 12.000,-
Det defekte drev, skal returneres til nytdrev.dk inden 30 dage fra køb af et ombytterdrev. Returneres drevet ikke, hæfter kunden for betaling af beløbet på kr. 12.000,-
Ved køb af fabriksnyt drev, er der ingen former for depositum. Gælder kun SEI, GLM og SEASTAR.

Pro Commerce A/S / nytdrev.dk yder ingen former for garanti på leverancer ved samhandel imellem to danske CVR registrerede virksomheder.

Få et godt tilbud på forårsklargøring
LIVE-HJÆLP
nytdrev@nytdrev.dk
eller
40 75 35 99
Månedens tilbud
Kloge ord fra nytdrev.dk....
Her kan du læse vores artikler som omhandler mange forskellige emner indenfor drev, og vedligeholdelse af disse.